Joachim Solberg

 

          Fester & Receptioner

 

Stand-up-magic.

I dette show indgår flere af gæsterne, som en del af showet. Dette er altid til stor morskab for de tilstedeværende. Showet kræver ingen scene eller større pladsforhold. Joachim er kendt i branchen, for sin evne til opfange stemningen, og lægge sin stil efter hvad “rummet” kan ta’. Tonen er altid frisk ?dog aldrig for frisk.

 

Close-up-magic.

Dette show er et work-around-magic-show. Her er stilen meget elegant, dog er humoren også en stor del af showet. Det foregår lige foran næsen på folk, og man kan ikke forstå, hvordan det sker. Kort sagt magi på nært hold. Kort, mønter, snore, fingerringe m.m. er ofte benyttet. Dette har en meget chokerende virkning !

 

Private arrangementer.

Joachims show kan benyttes som gave til den/dem som festen holdes for. Ofte har flere af gæsterne slået sig sammen for at give en oplevelse i stedet for en “almindelig” gave.

 

MESSER

 

Kundemagneten.

Her er stilen meget svingende, idet den enkelte virksomhed har forskellige indgangsvinkler til trylleriet. Joachims evne til at implicere den enkelte virksomhed kan her udnyttes 100%. Firmaprodukter kan indgå i showet. Resultat er altid, at mange mennesker bliver tiltrukket til messestanden.

Kundeplejen.

Når den enkelte sælger har trukket et kundeemne ind på messestanden, kan han give kunden en personlig oplevelse ved at benytte Joachims close-up-magi. Der er tale om en oplevelse, som virker så stærkt, at kunden sent vil glemme det. Resultatet er, at Joachim har leveret sælgers “icebreaker” til de efterfølgende samtaler.

Opsøgende salg.

 

Her optræder Joachim med “walk-around-magic” i samarbejde med sælger, som ønsker at “stoppe” et kundeemne på “gangen”. Sælger får her adgang til væsentligt flere kundeemner end normalt. Desuden bliver Joachim benyttet som “icebreaker” mellem kundeemnet og sælger.

 

SALGS- OG KICK-OFF MØDER

 

Fælles indslag.

Vi kender alle situationen, hvor man skal til et møde, som varer flere timer. Her er Joachim ofte benyttet til at “puste liv i forsamlingen”, når den er ved at være udbrændt. Det kan være som et gennemgående eller som enkelt indslag. Igen implementeres den enkelte virksomheds budskab uden, at det virker for anmassende. Firmaprodukter kan evt. indgå i showet.

Kaffepausen.

Ofte benyttes Joachims close-up-magic, gående rundt blandt gæsterne. Firmaprodukter kan indgå i showet. Dette bevirker, at man kommer til at tænke på noget andet og bliver på den måde “ladet op”, så man er klar til at forsætte mødet.

 

NELLY & SOLBERG

 

Joachim Solberg kan også bookes sammen med Peter Larsen (alias Fru Erna Iversen, Tjener Frandsen osv.) i et forrygende show som Nelle & Solberg, hvor Nelly (Peter Larsen fungerer som Solberg´s assistent.

 

 

 

elmerdahl.dk / 8. januar 2015 / Kunstner