Lotte Heise
LOTTE HEISE
Har nu udviklet en række talkshows,
der specielt henvender sig til erhvervslivet
For alle der arbejder i detailhandelen og stormagasiner
At sælge varen
Hvad betyder service?
“Kan jeg hjælpe Dem med noget?”-syndromet
“Det har vi ikke!”-syndromet
“Alt på tilbud!”-syndromet
De fleste kunder er tilbageholdende
Om at sige sin mening
Om at sig værdsat af sin chef
Om at diskutere detaljerne ved god salgsteknik
Chef-følelsen af at skulle være der hele tiden
(Nærmest umuligt med de nu lange åbningstider)
Om at turde gøre sig uundværlig
Billigt eller lækkert?
At sælge drømme eller hvad-som-helst
Det passer Lotte vældig fint.
Hun synes, der ligger en kæmpeeffekt i at stå foran
f.eks. 50 ?Lotte-Heise-hadende? mænd, der som udgangspunkt ikke gider høre på hende.
De ville måske hellere have haft en anden, eller måske er de bare trætte af, at en ?plaprende blondine? skal ?belære? dem om noget, som hun ikke burde have forstand på.
MEN ???
Man lytter altid til én, som man er sur på.
Ret ironisk.
Vi er simpelthen indrettet sådan, at vi ikke kan ignorere de personer, som vi allerhelst vil ignorere.
Hele pointen med en god foredragsholder er at udstyre budskaberne og indholdet med en nærhed, en uomgængelighed,
så at modtageren ser sig selv i budskabet.
Er det ikke tilfældet, kan foredragsholderen lige så godt sende sine budskaber på en PDF-fil og bede folk om at læse dén igennem.
Det handler om at kunne fastholde sit publikums interesse
og om være til stede.
Det kan ? og det er ? Lotte Heise.
Kontakt os meget gerne for yderligere oplysninger og eventuel booking af hendes foredrag.